at-rem.pl

Net PR Synergy - definicja i wyjaśnienie w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W.

Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS

E-marketing ? dlaczego warto pamiętać o tej formie reklamy?

at-rem.pl E-marketing z roku na rok staje się coraz bardziej liczącym się działem działalności marketingowej.

W wielu, szczególnie większych firmach powoływane są specjalne działy, w których pracownicy czuwają nad realizacją ściśle określonego planu marketingowego w Internecie.

Jak się okazuje, obecnie Internet jest najskuteczniejszą formą reklamy.

Jest tak przede wszystkim dlatego, że do Internetu dostęp ma właściwie każdy, a do odbiorcy można dotrzeć bardzo różnymi kanałami, jak na przykład za pomocą portali społecznościowych.

Warto pamiętać także o pozycjonowaniu stron, które jest jedną z najskuteczniejszych form promocji internetowej.

Oczywiście pod tym względem warto zatrudnić specjalistów, którzy pomogą nam w realizacji naszego planu.

O SERP w Wikipedii

SERP (Search Engine Results Page) ? strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców. Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP
.

Widok do druku:

at-rem.pl