Różne firmy zajmujących się tworzeniem takich aplikacji, np.
, realizują specyficzne wytyczne ich klienta.Na szybko o aplikacjach i oprogramowaniu firmowym.
Co prawda, z roku na rok coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów cieszą się aplikacje mobilne, ale jednak i tak aplikacje internetowe odgrywają pierwsze skrzypce w tej dziedzinie.
Takie programy są bardzo użyteczne ? informatyk tworzący tego rodzaju oprogramowanie na pewno zadba o to, aby do potencjalnego klienta docierały właśnie te informacje, które właściciele firmy chcieliby w szczególności przedstawić.
Za pomocą takich programów możemy dowiedzieć się coś na temat świadczonych usług czy nawet zamówić potrzebne produkty, jeśli na przykład mamy do czynienia ze sklepem internetowym.
Aplikacja mobilna (ang.mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania. Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone.Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw.?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna
Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom.
Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów. CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców.
To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami.